W piątek w godzinach przedpołudniowych na pruszkowskim peronie było bardzo ślisko. – Przepraszamy pasażerów za niedogodności – napisał Mirosław Siemieniec, rzecznik prasowy spółki PKP Polskie Linie SA, która zarządza infrastrukturą kolejową.
Przed południem otrzymaliśmy sygnał od pani Klaudii o tym, że na peronie w Pruszkowie jest jak na lodowisku. Problem rozwiązała pomyślna aura, ale po południu nawierzchnia była już posypana.
Mimo, że zagrożenie zniknęło, postanowiliśmy zwrócić na to uwagę kolejarzom.
„Interweniowaliśmy jeszcze w godzinach przedpołudniowych w firmie, która jest odpowiedzialna za właściwe utrzymanie peronów w Pruszkowie. Zostali zobowiązani do poprawy wykonanych prac i reagowaniu odpowiednio do warunków pogodowych, tak by korzystanie z peronów było bezpieczne. Na bieżąco monitorujemy stan peronów szczególnie w zimie. Dodatkowo na stronie www.plk-sa.pl jest zakładka >>Sytuacja zimowa<< i podane numery telefonów, pod którymi można zgłaszać ewentualne problemy w poszczególnych miejscach.” – otrzymaliśmy odpowiedź od Mirosława Siemieńca, rzecznika prasowego PKP Polskie Linie SA.
„Dziękuję za dodatkowy sygnał o zaistniałej sytuacji i przepraszamy pasażerów za niedogodności” – dodał przedstawiciel spółki.
Źródło fot.: Regio-Media
[facebook_like_button]
11 stycznia 2013 o 18:21
„Dziękuję za dodatkowy sygnał o zaistniałej sytuacji i przepraszamy pasażerów za niedogodności” – No… i żeby się nie powtórzyło!