Władze Pruszkowa przygotowują się do rewolucji w kwestii promocji miasta. W najbliższych latach zostanie podjętych wiele działań, aby poprawić wizerunek Pruszkowa.
Rada Miasta na ostatniej sesji uchwaliła strategię promocji miasta na lata 2013-2020. Plany wyglądają imponująco. Władze planują utworzyć stanowisko koordynatora ds. kultury i sportu oraz rzecznika prasowego Pruszkowa, wprowadzić Kartę Mieszkańca Pruszkowa, utworzyć i prowadzić oficjalny fanpage miasta na Facebooku oraz cyklicznie organizować imprezy sportowe: maraton pruszkowski i wyścig kolarski Tour de Pruszków.
Działania zostaną podzielone na pięć programów. Będą one dotyczyć m.in. poprawy estetyki miasta, jego ulic i budynków, zachęcania do integrowania się z miastem np. poprzez płacenie w nim podatków, promocji Pruszkowa u sąsiadów oraz w pociągach Szybkiej Kolei Miejskiej, a także organizacja imprez, festynów i wydarzeń sportowych.
Cała kilkuletnia promocja pochłonie duże pieniądze. Mowa o ponad 4,3 mln zł. Już w przyszłym roku miasto wyda blisko 1 mln zł. W kolejnych latach ta suma będzie nieco mniejsza.
Plany są niewyobrażalnie bogate. Zobacz szczegóły
Źródło fot.: Regio-Media
[facebook_like_button]
3 września 2013 o 23:23
tak promują miasto ? a nie chcieli wspomóc klubu koszykówki damskiej Lider Pruszków która grała w ekstraklasie a teraz dzięki miastu nie wystąpi nawet w drugiej lidze… rzeczywiście rewolucja!!!
7 września 2013 o 00:27
„utworzyć i prowadzić oficjalny fanpage miasta na Facebooku” to rzeczywiście wymaga paru milionów złotych…